Oodi karvoille

Tykkään mun karvoista
ne on kauniit ja kiharat
Se miten ne kääntyy mun häpykummulla
tekee niistä varsin ihanat

Mun sääret on pehmeät
ja hellät silittää
Miksi sun oloas helpottaakseen
mun pitäisi karvani hävittää?

Kainaloista pilkistävä
sänki taikka puska
Tekee sopivasti edgyn,
sopii lookkiini musta

Lehdet kauhistelee
jos julkkiksella jäänyt sheivaamatta
Ehkä hän on päättänyt,
yhteiskunnan säännöistä olla piittaamatta
(tai ehkä sitä ei kiinnostanut vittuakaan koko asia)

Kun oon nainen,
karvat on miltei henki ja elämä
Kesken zombie-elokuvan maailmanloppuakin,
mennään paljaat kainalot edellä

Leikki leikkinä
ja vitsi sikseen
En ymmärrä, miksei ole ihan sama
mitä karvoillani teen

Se päätänkö mä sheivata
ei tartte olla kannanotto, ei lausunto
Vain yksittäisen viikon asia,
vain yksi mun olomuoto

Kunpa se ei olisi poliittinen statement
enää jonakin päivänä
vaan jokainen saa olla mitä on
ihan tällaisena

Karvoilla tai ilman
oon samanlailla mä
Tavallinen nainen
Vihainen feministiämmä

 

One comment

  1. Seppo · maaliskuu 16, 2015

    Kiitos ja rispektii!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s