Naiset vetäkää käteen!

Mä olin niitä vaivaannuttavia lapsia, joka löysi sukuelimensä ensimmäistä kertaa kaupan kassajonossa. Vetäsin housut nilkkoihin ja huusin sieluni kyllyydestä, että “Iskä, kato mulla on pimppi!”

Mä olin aina utelias lapsi, eikä meillä kotona koskaan kielletty. Ihmettelin aina omaa kehoani ja mitä upeaa ja ihmeellistä se olikaan, testasin kaikkia aistejani. Söin matoja, koska ne tuntui limaiselta kielellä ja maistui hassulta appelsiinipillimehun kanssa. Kaivoin nenää ja tein räästä torneja parkettilattiaan. Istuin mummin kanssa laskiaispullan ääressä ja päräyttelin pimppipieruja, koska oli vaan hulvattoman hauskaa, millaista ääntä se pystyikään pitämään. Mummiakin nauratti, hölmö lapsi.

Sitten jossain vaiheessa sitä tuli siihen ikään kun ihmiskeho, omat ja muiden, alkoi kiinnostaa eri tavalla. Yhtäkkiä kun katsoi sitä Spice Girlsin julistetta siellä sängyn päädyssä, niin se Scary Spicen katse alkoi tuntua ihan eri paikassa kuin aikasemmin. Ja pitihän sitä kokeilla ja voi että miten autuas ja onnellinen se oli se olo. Siellä mä vietin sitten aikaa, sängyssä minä ja Mel B, mun sormet, fantasiat ja pyörryttävä rakkaus.

Ja sit menin yläasteen seksivalistustunneille ja tajusin, että oon maailman ainoa tyttö joka tekee niin. Runkkaa siis. Vittu että mua nolotti. Ja itketti. Mennään tohon Scary Spiceen joku toinen kerta.

Mulla meni vuosia ennen kuin pääsin yli siitä häpeän ja luvattomuuden tunteesta joka runkkaamiseen naisilla liitettiin jo heti ensimmäisinä hetkinä naiseuteni tiellä. Ei missään sanaakaan naisen nautinnosta, ei orgasmista, ei erilaisista tavoista nauttia seksistä. Nainen esiteltiin suurin piirtein välineenä seksiin, ei niinkään toimijana. Penetraatio, miehen kiihottuminen ja synnyttäminen käytiin läpi, liiankin seikkaperäisesti.

Aihe oli nuorena likkana tabu kavereidenkin kesken. Siitä kyllä puhuttiin tuntikaudet jos joku kundi oli viikonloppuna sormettanut kotibileissä vanhempien vaatehuoneessa, mutta ei sanaakaan siitä, että itse sormettaisi itseään. Ei kehdattu, eikä uskallettu. Kukaan meistä.

En mä sitä kuitenkaan lopettanut. Runkkaamista. Häpesin itteeni, en koskaan kertonut kenellekään, mut en lopettanut. Ja sit yks kerta, aikuisena jo, olin puuhissa yhden ihmisen kanssa – vai oliko niitä ehkä kaks – ja mietin että tää menee nyt vaan tosi väärin, että eihän tää tyyppi tiedä yhtään mitä se tekee. Ja silloin mä päätin, että enää en häpeä ja sanoa täräytin vaan, että teeppäs kuule näin. Ja se teki ja se oli niin hyvää.

Enää en häpeä, en oo hävennyt vuosiin. Runkkaan välillä monta kertaa päivässä. Ihan vaan koska voin. 

flickr CC: vanessa monetSaatan istua viikonloppuja yksin himassa, pelata Mortal Kombatia ja vetää käteen. Yötä päivää. Eikä se oo mitään sellasta elokuvien kaunista pikkusievää koskettelua vaan ihan kunnon jyystöä, sillon ku siltä tuntuu. Kerran tyttöystävä laittoi kesken työpalaverin tissikuvia ja sanoin vaan siinä sitten työkavereille, että nyt on kuulkaa tärkeä puhelu. Vessaan menin ja runkkasin, oli se sen verran kaunis näky. Toivottavasti jokaiselle teistäkin on joskus käynyt niin.

Mä tapaan edelleen naisia, jotka on seksuaalisesti aktiivisia, mutta jotka sanoo, ettei ne runkkaa, eivät koskaan oo runkanneet. Ne joko valehtelee, koska hävettää tai vielä pahempaa, ne ei oikeasti tee sitä.

Sitä mä vaan tarkoitan, että seksuaalisuus on kaunista. Runkkaaminen on kivaa. Orgasmi on upea asia. Oma kokemus on, että eniten seksistä nauttii myös toisen ihmisen kanssa, kun itse tietää mistä tykkää ja miten oma keho toimii. Ja uskaltaa kertoa sen myös. Eikä häpee.

Koska häpeä, se on se, mikä meihin naisiin istutetaan ja siitä häpeästä mä toivon, että jokainen meistä oppii irti. Ja vaan vetää käteen. Sillon kun siltä tuntuu.

3 comments

  1. kirahvinen · maaliskuu 18, 2015

    Niin totta tuo tunne siitä, että on ainut tyttö joka runkkaa. Sitä piti itteään niin outona ja kummallisena ja nimenomaan hävetti. Hävettää sanoa ääneen vieläkin vähän, vaikka kuinka yrittäisi olla semmoista turhuutta tuntematta. Ja minäkin muuten runkannut ja kehoani tutkinut niin kauan kun vaan muistan. Mutta ikävä kyllä meillä vähän kiellettiin, kun laittoi sormet housuihin.

    Kiitos tästä!

    Tykkää

  2. Anschku · maaliskuu 19, 2015

    Kiitos tästä kirjoituksesta! Niiiiin tunnistan siitä itseni, nuorempana ja nytkin. Naiset vetäkää käteen ja kertokaa siitä!

    Tykkää

  3. Irfel · maaliskuu 19, 2015

    Ja minä rakastan pitkiä kuumia suihkuja. 🙂 ❤

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s