”Joka kolmas jätetään ilmoittamatta”

7001213765_8cfec359de_k

”Ei sua voi väsyttää noin paljon”

Mä vaan suljen silmäni ja annan sen tapahtua. Se on se hetki, kun mun luottamus suhun kuolee.

***

Me ajatellaan, että se on tuntematon puskassa. Hämärällä kimppuun hyökkäävä muukalainen, joka repii vaatteet pois ja tunkeutuu sisään väkivalloin. Tilanteessa huudetaan eieiei. Viestitään selkeästi, ettei me tätä haluta.

Joskus se tulee vaivihkaa. Se hiipii tutun hahmon muodossa, joskus rakkauden viitan alla, toisinaan tuttuuden luomasta turvallisuuden tunteesta. Tää on mun rakas, tää on mun tuttu. Te ootte kaksin, sulla on luotto. Mitään pahaa ei voi sattua.

Se on pari viinilasia liian monta. Väärään paikkaan eksynyt käsi. Epävarma naurahdus, joka ei siirrä käsiä muualle. Lamaantunut hämmennys ja pelko. Käsi korvaantuu keholla, oot jumissa alla ja ajatuksissa.

Jälkikäteen epäusko. Hän on se hymyilevä läheinen, joka puhuu mulle aina kauniisti.

Mä en halunnut. Mutta mä en huutanut eieiei. Mä en pystynyt.

Mä en koskaan kerro kenellekään.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s