Vitun vihainen feministi

8394243811_958aa1bc12_o.jpgKunnon kotikasvatuksen saanut perhetyttö. Kiltti tyttö, pyydä anteeksi, kiitä. Käännä toinen poski kunnon luterilaisen tavoin. Kiltit tytöt eivät kiroile, eivät huuda. Ymmärrä muita, ole empaattinen. Kanna koko vitun maailma harteillasi, huolehdi aviomiehen syömisestä ja siitä, että sillä on pitkät kalsarit jalassa. Älä ole vihainen, jos oletkin niin peitä se. Älä puhu ikävistä asioista, noh onko noista nyt pakko mainita ja mieti nyt sen miehenkin mainetta.

Vittu mä oon vihainen. Saatana. Vittu oon vihainen sille ukolle, joka metrossa työnsi kätensä mun haaroihin. Vittu oon vihainen siitä, että mua kutsuttiin huoraksi ensimmäisen kerran kun olin 10. Vittu oon vihainen jokaisesta niistä kerrasta, kun mua on tytötelty töissä. Vittu oon vihainen jokaiselle sellaiselle ex-panolle, joka ei ymmärtänyt mitä “ei” tarkoittaa. Vittu oon vihainen hallitukselle, joka tekee naisten asemaa heikentäviä päätöksiä. Joka vitun alipalkattu naisvaltainen ala on ansainnut sen pienen palkkansa, ette vittu leikkaa niistä! Vittu oon vihanen populaarikulttuurille, jossa ei kerrota mun kaltaisten tarinaa. Olisiko liikaa vaadittu, että edes vittu _kerran_ vuodessa tehtäisiin elokuva naisten tarinasta? Sellainen, jossa naisen ainoa tehtävä ei ole löytää mies ja rakastua. Vittu!

VITTU MÄ OLEN VIHAINEN, KUULETKO!

Kiltit tytöt kiroilee, kilteissä tytöissä lepää voima ja valta ja vittu me kympin tytöt tullaan ja viedään kaikkien teidän keskivertojen valkoisten heteromiesten työt. Meitä kannattaakin pelätä.

Koska vittu meitähän te pelkäätte, siksi morkkaatte ja koitatte painaa alas.

 

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s